Backlink, SEO sıralama faktörleri arasında önem verilmesi gereken konulardan biridir. Google SEO çalışmasında backlink önemli bir etken. Backlink nedir? Çeşitleri nelerdir? Nasıl alabilirsiniz? Gelin bunu öğrenelim.
SEO çalışmasının önemi konusunda yeterli bilgiye sahip değilseniz backlinklerin ne kadar önemli olduğunu anlamayabilirsiniz. Aşağıdaki yazımızda backlink ile ilgili bilmeniz gereken tüm konuları ayrıntıları ile değinilmiştir.
- 1 Backlink Nedir?
- 2 Backlink Stratejileri
- 3 Backlink Çeşitleri
- 4 Backlink’in Önemi
-
5
Web Sitesinin Backlinkleri Nasıl Kontrol Altına Alırsınız?
- 5.1 Google Search Console Kullanımı
- 5.2 SEMrush Kullanımı
- 5.3 Backlink Alma Yöntemleri
- 5.4 Tedarikçilerden Backlink Talep Edin
- 5.5 Niş Odaklı Dizinlerin Kullanılmasını Sağlayın
- 5.6 Markaların Sözünü Backlinke Dönüştürün
- 5.7 Kaynak Olarak Yer Almayı Deneyin
- 5.8 Araştırmaları Yayınlamayı Deneyin
- 5.9 Rakiplerinizin Aldığı Backlinklere Göz Atın
- 5.10 Backlink Efsanelerinin İncelenmesi
- 5.11 Ne Kadar Çok Backlink O Kadar İyi Sıralama Demektir
- 5.12 Nofollow Linkler
- 5.13 Backlink Satın Alarak Sıralamayı Hızlı Şekilde Yükseltebilirsiniz
- 5.14 Google Index Ne Demektir?
- 5.15 Google Indeksleme İşleminin Aşamaları Nelerdir?
- 5.16 Google Indeksleme Süresi Ne Kadardır?
- 5.17 Sitenizin Doğal Yollarla Google Indexleme İşleminin Yapılması
- 5.18 Dripfeed Yöntemi
- 5.19 Backlink Hizmeti
Backlink Nedir?
Backlink nedir sorusuna verilebilecek en iyi yanıtı şöyle özetleyebiliriz: Backlink, web siteniz için almış olduğunuz geri bağlantıya verilen isim. Backlink çalışması sürecine.başlamadan önce backlinkin ne olduğunu, çeşitlerini ve nasıl alındığını bilinmelidir.
Backlink Stratejileri
SEO için önemli bir işlem olan backlink, bir web sitesinden diğer bir siteye yönlendiren linklerdir. Sitenizin SEO açısından başarılı olmasını istiyorsanız web sitesinde kullanılan backlinklerin kalitesine özel önem vermeniz gerekir. Backlinkleri sitenin itibarı olarak görebilirsiniz.
Backlinklerin önemini şu şekilde somutlaştırabiliriz. Bir mekânın ne kadar iyi hizmet verdiğini belirten birçok kişi olduğunu düşünün. Aynı iddiada bulunan bilinçli müşteri sayısı ne kadar fazla ise söylenen hususun doğruluğu da o kadar yüksektir. Backlinklerde ise kaliteli backlink sayısı ne kadar yüksek olursa çalışma sonucu o kadar başarılı olur. Web sitesinde daha fazla kaliteli ve doğal backlinke sahip olanlar ile Google arama motorunda üst sırada yer alanlar arasında doğrudan bir ilişki vardır.
Başka bir web sitesinden sizin web sitenize yapılan linkleme bir backlinktir. Fakat her backlinkin aynı değerde olmadığını yazımızın devamında anlayacaksınız. Tıpkı daha önceden tanımadığınız birisinin yaptığı tavsiye ile eski bir dostunuzun yaptığı tavsiyenin aynı değerde olmadığı gibi. Google da güvenilir ve bilinir kaynaklardan gelen backlinkleri daha çok önemser.
Backlink Çeşitleri
Yukarıda her backlinkin aynı olmadığını belirtmiştik. Aşağıda bilmeniz gereken bir backlink çeşitlerinin ne olduğunu görebilir ve backlink çalışmasını buna göre şekillendirebilirsiniz.
Nofollow Backlink
Backlinkler güvenilir kaynaklardan gelmelidir. Bu kapsamda bir siteye kefil olamıyorsanız ve web sitenizde bu siteye link vermek istiyorsanız bu linkleri nofollow link olarak nitelendirebilirsiniz. Bu linkleme yöntemi ile Google’a “linkin takip edilmesine gerek duyulmadığı” mesajı verilmektedir.
Nofollow backlinkler pagerank değerini geçirmez. Fakat Google, 2019 yılında yapmış olduğu bir açıklamada nofollow linklerin de arama motorlarında dikkate alınacağını belirtmiştir.
Dofollow Backlink
Dofollow backlinkler, güvenli link anlamına gelmektedir. Bu linkleme çeşidi backlink çalışması kapsamında yaygın olarak kullanılan pagerank değeri ifade eden linklerdir.
Ücretli Ya Da Sponsorlu Backlink
Belli durumlarda içeriğinizin tanıtılması için bir fenomen ya da blog sitesi sahibine ödeme yapmanız gerekebilir. Bu tür linkler ücretli ya da sponsorlu link olarak isimlendirilir.
Web sitesi içeriğinde ücretli link kullanılması Google tarafından belirlenen site yöneticisi kurallarını ihlal eden bir durumdur. Bu durumun Google tarafından tespit edilmesi durumunda web sitenizin arama motoru sıralamasında olumsuz etkilenmesi söz konusu olabilir. Backlink çalışması esnasında ücretli link kullanımında bu riskin varlığından da haberdar olmak gerekir.
UGC Backlink
UGC backlinkler, forumlardan ya da blog sayfalarından gelen linkleri ifade etmektedir. Söz konusu linkler Google tarafından, kullanıcı tarafından yerleştirilmemiş link olarak algılanmaktadır.
Yüksek Otoriteli Backlink
Backlink sürecinde esnasında yüksek otoriteli linklerin kullanılması web sitenizin üst sıralarda yer alması için çok daha doğru bir tercihtir. Her backlink aynı etkiye sahip değildir. Bu nedenle Google yüksek otoriteli linkleri daha çok dikkate alır. Yüksek otoriteli linkler, güvenilir kaynaklardan gelmektedir. Örnek vermek gerekirse herkes tarafından okunan, yüksek tirajlı gazetelerin linki genel anlamda yüksek otoriteli linklere örnektir. Buna benzer kaynaklardan gelen kaynakların backlink sürecinde kapsamında değerlendirilmesi uygun olabilir.
Zararlı Backlink
Zararlı backlinkler, kimi kaynaklarda doğal olmayan linkler olarak da ifade edilmektedir. Söz konusu linkler Google aramalarındaki sıralamaya zarar verir.
Zararlı backlinkler, daha çok şüpheli ya da düşük kaliteli web sitelerinden gelen linklerdir. Dilediğiniz zaman web sitenizde bulunan backlinkleri denetleyebilirsiniz. Dijital dünyadaki Ahrefs, Semrush, Moz gibi SEO ve backlink denetim araçlarını kullanarak sitenizde bulunan backlinklerin zararlı etkilerinin olup olmadığını anlayabilirsiniz. Bu kaynaklara aşağıdaki bağlantılar aracılığıyla ulaşabilirsiniz.
Ahrefs -> https://www.ahrefs.com
Semrush -> https://www.semrush.com
Moz -> https://www.moz.com
Yukarıdaki kaynaklardan backlink analizini tamamladıktan sonra sitenize alınmış tüm zararlı backlinkleri içeren bir reddetme listesi oluşturmalı, oluşan listeyi Google Disavow Tool’a göndermeniz gerekir. Bu sayede Google hizmet sağlayıcınıza bu link bağlantısını dikkate almasını istemediğinizi bildirmiş olursunuz.
Editoryal Backlink
Web sitesi sahibinin hakettiğini düşünerek eklediği geri bağlantılara editoryal link olarak ifade etmektedir. Google tarafından en fazla ödüllendirilen linkler editoryal linklerdir. Okuyucunun deneyiminin geliştirilmesi anlamında editoryal linklerin etkisi çok büyüktür.
Backlink’in Önemi
Dijital dünyada backlink çok fazla konuşulan konular arasındadır. Backlinklerin arama motoru sıralamasına etkisi yüksektir. Dilerseniz backlinklerin neden bu kadar önemli olduğunu aşağıda daha ayrıntılı şekilde ifade edelim.
Sıralamalarınızın Yükselmesini Sağlar
Backlink Google ya da diğer arama motorlarında hatırı sayılır şekilde sıralamanın yükselmesini sağlar. Backlinkler olmadan sektör içerisinde büyük bir otorite olduğunuzu ispat etmeniz zordur. Bu nedenle web sitenizde backlinklere yer vermediğinizde sıralama faktörleri arasında önemli bir hususu atlamış olursunuz.
Kullandığınız backlinklerin Google sıralamasına etkisi olsun istiyorsanız kaliteli linkler kullandığınıza emin olmanız gerekir. Ayrıca Google’ın site yöneticisi yönergesini ihlal etmediğiniz sürece backlink çalışmasında başarılı olma ihtimaliniz yüksektir.
Google’ın Yeni Sayfaları Bulmasına Yardımcı Olur
Googlebot adı verilen Google örümcekleri, internet ortamındaki yeni web sitelerini bulmak için backlinkleri kullanır. Bu da içeriğin keşfedilmesi, taranarak dizine eklenmesi anlamına gelir. Google’ın web dünyasında gezme şekli de budur. Güvenilir kaynaklardan gelen backlinkler web sitenizin Google tarafından hızlı şekilde dizine eklenmesine yardımcı olacaktır. Başka bir ifade ile backlinkler kullanılarak Google’ın web sitenizi tanıması kolaylaşır.
Güvenilirlik Artar
Güvenilir kaynaklardan gelen linkler, Google sıralamasında üst sıralarda yer almanıza destek olacaktır. Aynı zamanda da işletmenizin güvenilirliğinin artmasına da katkı sağlayacaktır.
Trafiğin Yönlendirilmesi Sağlanır
Web sitesi çalışmalarının ilk dönemlerinde kullanılan linkler sadece gezinme amaçlı kullanılırdı. Kullanılan linklerin amacı tarayıcıda web sitesinin kullanım amacının yanında aynı zamanda farklı sitelerle de köprü görevi gördüğünü ifade eder. Link kullanımı, arama motorları tarafından bir sıralama ölçütü olarak kullanılmasının yanında web sayfasının trafiğinin artmasına ve yönlendirilmesine de katkı sağlar.
Kullanılan linklerin web sayfası trafiğine etkisi küçümsenmemelidir. Kullanılan linkin etkisini anlamanız için hedef kitlenizde nasıl bir etki olduğunu analiz etmeniz gerekir.
Web Sitesinin Backlinkleri Nasıl Kontrol Altına Alırsınız?
Backlink sürecinde başarılı sonuçlar elde etmeniz için bir kısım taktikler geliştirmeniz gerekir. Bu taktiği belirlemeden önce rakiplerinizin kullandığı backlinkleri incelemenizde fayda vardır. Sitenizin backlink profili de de bu kapsamda başarılı olmanız için önemlidir. Hem kendi hem de rakiplerinizin link profilini inceleyerek en sağlıklı backlink çalışması taktiğini bulabilirsiniz. Kendi web sitenizin link profilini incelemek için Google Search Console, rakiplerinizin link profili için de SEMrush platformunu tercih edebilirsiniz.
Google Search Console Kullanımı
Google Search Console, backlink hizmeti esnasında kendi link profiliniz için kullanabileceğiniz ve bu kapsamda bir takım veriler elde edebileceğiniz bir platformdur. Fakat söz konusu sistem, rakiplerinizin link profili ile ilgili herhangi bir bilgi vermez. Bunun yanında kullanılan sistemin ücretsiz olduğunu da belirtmek gerekir. Google Search Console’u kullanarak web sitenizin Google tarafından nasıl göründüğü konusunda fikir sahibi olabilirsiniz.
Google Search Console’u kullanmak için öncelikle sisteme giriş yapmanız gerekir. Panelin sol kısmında bulunan bağlantılar kısmına tıklayarak “harici bağlantılar” menüsünden sitenize gelen linkleri görebilirsiniz. Söz konusu sistemi kullanarak elde edeceğiniz veriler aşağıdaki gibidir.
- Sitenize gelen linkleri harici bağlantılar kısmından görebilirsiniz.
- En fazla link verilen sayfaları bulabilirsiniz.
- Web sayfasına en fazla link veren site sayısını görebilirsiniz.
- En sık kullanılan link metinlerinin neler olduğunu anlayabilirsiniz.
SEMrush Kullanımı
Backlink süreci esnasında dikkate almanız gereken hususlardan biri de rakiplerinizin backlink profilinin incelenmesidir. Google Search Console ile kendi link profilinizi inceleyebilirsiniz. SEMrush ise rakiplerinizin link profilini incelemenizi sağlar. Söz konusu sistem ile rakiplerinizin kullandığı backlinkleri analiz edebilir, buna göre kendi backlink taktiğinizi belirleyebilirsiniz.
Backlink Alma Yöntemleri
Backlinklerin oluşturulması için birçok farklı yöntem vardır. Bazı linklerin başarı oranının çok daha yüksek olduğunu yukarıda ifade etmiştik. Bir ajans aracılığı ile backlink oluşturma taktiği belirleyeceğiniz gibi aşağıdaki yöntemleri uygulayarak kendiniz de backlink oluşturmaya başlayabilirsiniz.
Tedarikçilerden Backlink Talep Edin
Başkalarının ürün ya da hizmet alanları üzerine satış yapıyorsanız link elde etmeniz oldukça basit olacaktır. Genel anlamda tedarikçi firmaların sitelerinde nereden satın alındığı üzerine bazı sayfalar olur. Bu sayfaları çok kolay bir şekilde çalışmanıza dâhil edebilirsiniz. Tedarikçi ile iletişime geçerek sizin için en verimli sonuçlar doğuracak linki talep edebilirsiniz.
Niş Odaklı Dizinlerin Kullanılmasını Sağlayın
Çoğu sektör ya da niş, sektör içerisinde faaliyet gösteren şirketleri öneren aktif dizinler kullanmaktadır. Yaptığınız araştırma neticesinde sektör alanınızla ilgili dijital dünyada birçok farklı dizinin yer aldığını görebilirsiniz. Bu yapılan araştırma sonunda web sitenizin dizinlerde yer almasını sağlayabilir, karşılığında link alabilirsiniz.
Markaların Sözünü Backlinke Dönüştürün
Birçok işletme zaman zaman bölgesel basında ya da ulusal ve uluslararası basında kendine yer bulmaktadır. Markaların sözünü linke dönüştürdüğünüzde nedeni ne olursa olsun kendi markanızdan söz edilmesini sağlayacaksınız. Bu sayede link vererek çalışmanıza önemli oranda katkı sağlayabilirsiniz.
İlgili gazeteci ya da görevli ile iletişime geçerek markanın linke dönüşmesini sağlayabilirsiniz. Bir kısım editör ya da görevlilerden bu kapsamda olumsuz cevaplar alabilirsiniz. Fakat bazı markalardan mutlaka olumlu cevap alırsınız. Söz konusu talebin backlink hizmeti sürecine katkısını düşündüğünüzde şansınızı denemeye değeceğini düşünüyoruz.
Kaynak Olarak Yer Almayı Deneyin
Backlink için yeterli zaman ayırırsanız başarılı olma ihtimaliniz oldukça yüksektir. Harika içerikler üreterek önemli bir adım atmış olursunuz. Kaliteli içerikler oluşturduğunuzda backlink hizmeti kapsamında kaliteli link almayı da başarabilirsiniz.
Araştırmaları Yayınlamayı Deneyin
Benzersiz araştırmalar yaparak bu araştırmaların basında yer almasını sağlamak backlink hizmeti için link almanın en iyi yollarından biridir. Fakat bunun da hızlı ve kolay bir yol olduğunu da söyleyemeyiz. Söz konusu faaliyet oldukça zaman alıcıdır. Fakat yapılan çalışma sonunda backlink hizmeti için elde edilen sonuçlara değeceğini söyleyebiliriz. Yayıncı ve gazeteciler genel anlamda yapılan araştırma ya da anket türündeki verileri paylaşmayı severler. Bu da sizin backlink süreci kapsamında harika linkler kazanmanıza katkı sağlayabilir.
Rakiplerinizin Aldığı Backlinklere Göz Atın
Backlink sürecinin en önemli aşaması olarak niteleyebileceğimiz hususlardan biri de rakip analizidir. Bunu da en iyi ve kolay şekilde rakibinizin link profilini inceleyerek gerçekleştirebilirsiniz.
Birçok SEO aracı backlink süreci kapsamında rakibin link analizini yapmanıza izin vermektedir. Sizin web sitenizde yer vermediğiniz fakat rakiplerinizin kullandığı backlinkler, backlink stratejinize yön verecektir. Rakiplerinizin kullandığı ve bundan verim sağladığını düşündüğünüz linkleri siz de elde etme yoluna başvurabilirsiniz.
Backlink Efsanelerinin İncelenmesi
Backlink hizmeti için yapılan faaliyetler son yıllarda önemli ölçüde değişmiştir. Bu kapsamda yapılan tüm çalışmalar en verimli backlink sürecinin yürütülmesi için gerçekleştirilmektedir. Konu backlink olunca efsane ürünlerin ortaya çıktığı da görülmektedir. Söz konusu backlinklerin neden efsane olarak anıldığını aşağıdaki açıklamalardan anlayabilirsiniz.
Ne Kadar Çok Backlink O Kadar İyi Sıralama Demektir
Linklerin efsane olarak anılmasında başlıkta belirttiğimiz tespit geçerlidir. Fakat ne kadar çok link o kadar iyi sıralama tespiti kanımızca doğru değildir. Yukarıda da belirttiğimiz gibi backlink süreci kapsamında kullandığınız her linkin değeri aynı değildir. Takdir edeceğiniz gibi bir sektör öncüsünden gelen link ile kalitesiz yayınlar içeren bir blog yorumcusundan gelen link aynı kaliteyi ifade etmez.
Backlink sürecini bir sayı oyunu gibi görmemek gerekir. Web sitenizin kaliteli bir site olarak anılmasını, üst sıralarda yer almasını ve trafiğinin yüksek olmasını istiyorsanız kaliteli linkleri kullanmalısınız. Kaliteli linkler kullanarak backlink hizmetinden beklediğiniz sonucu elde edebilirsiniz. Kısacası ne kadar çok kaliteli backlink, o kadar yüksek sıralama demektir. Tabii backlinkin sıralamadaki tek etken olmadığını, sadece önemli etkenlerden birisi olduğunu da unutmamak gerekir.
Nofollow Linkler
Backlink hizmeti kapsamında yapılan çalışmaları incelediğinizde nofollow linklerin çok da önemli olmadığını görebilirsiniz. Google tarafından 2019 yılında yapılan bir açıklamaya göre sistemin nofollow linkleri bir ipucu olarak algıladığını belirtmek gerekir.
Şunu da ifade etmek gerekir ki birçok tanınmış SEO uzmanı nofollow linklerin gücüne inanmaktadır. Her ne kadar nofollow linkler çok önemli olmasa da backlink hizmeti için web sitesinin trafiğini ve güvenliği artırdığını söyleyebiliriz.
Backlink Satın Alarak Sıralamayı Hızlı Şekilde Yükseltebilirsiniz
Backlink için site satın almak Google yönergesine aykırı olduğu için yapılması çok tavsiye edilmeyen bir şeydir. Bunun yerine hediye karşılığında link elde etme yoluna gidebilirsiniz. Yine de backlink satın alarak risk almak isterseniz arama motoru sıralamasında hızlı şekilde yükselebileceğinizi de belirtmek gerekir.
Google Index Ne Demektir?
Herhangi bir web sitesinde yayınlanan yazı ya da görsellerin Google ön belleğine alınması gerekir. Söz konusu işlem Google Index olarak adlandırılır. Indexleme işlemi yapılarak web sitenizin sizin web siteniz olduğunu teyit edebilirsiniz.
Web sitenizin dizine eklenme işleminin ne şekilde olacağını belirtmeden önce Google Indexleme işleminin nasıl yapılacağı gerektiğini kısaca açıklayalım. Google dizinini dünyadaki tüm kitapların toplam büyüklüğünden daha devasa bir yapı olarak algılayabilirsiniz. Google’da herhangi bir konuda arama yaptığınızda arama konusu ile ilgili en alakalı sonuçlar, milyarlarca sonuç içerisinde listelenir.
Bu kadar fazla içeriğin ve web sitesinin olduğu bu dizinlerin sürekli güncel olması gerekir. Arama sonuçlarının ülke ve konuma göre değiştiği, farklı lokasyonların bu sonucu nasıl etkilediği gibi durumların sağlıklı şekilde değerlendirilmesi ve backlink sürecine etkisi analiz edilmelidir.
Google Indeksleme İşleminin Aşamaları Nelerdir?
Google, indexleme işlemi esnasında web sitesini birçok aşamadan geçirmektedir. Bu aşamaların neler olduğunu aşağıda bulabilirsiniz.
Discovery Aşaması: Discovery (keşfetme) aşaması, web sitesinin arama motorunda tanınma aşamasıdır. Google’ın bağlantı kurduğu sayfalar takip edilerek, XML site haritalarına web sitesi işlenerek arama motorunun web sitesini keşfetmesi sağlanır.
Crawl Aşaması: Tarama aşamasında, Google keşfettiği web sayfasının bütün bilgilerini index işlemi için aktarır.
Index Aşaması: Indexlemenin son safhası index aşamasıdır. Bu aşamada sürecin analizi yapılarak web sayfasının indexleme işleminin yapılıp yapılmayacağına karar verilir.
Google Indeksleme Süresi Ne Kadardır?
Google Indexleme süresinin ne kadar olduğu web sayfasının tarama gücü ile doğru orantılıdır. Aşırı önbellek oluşması ya da algoritmik sorunlardan kaynaklı olarak zaman zaman arama motorlarında problemler ile karşılaşılabilir.
Sitenizin Doğal Yollarla Google Indexleme İşleminin Yapılması
Web sitesinin Google tarafından çok geç indexlendiği, kullanıcı tarafından sıklıkla şikâyet edilen konulardan biridir. Hatta sitenizde bulunan içerikleri sizden izinsiz kullanan web sitelerinin Google aramalarında sizin sitenizden daha üst sıralarda yer aldığını dahi görebilirsiniz. Bu tür problemlerin önüne geçmek için çok daha hızlı indexleme için bir kısım tedbirler almanız gerekir. Peki, söz konusu tedbirler nelerdir?
- Hızlı index için yapılması gereken konuların başında her zaman web sitenize güncel içerik girişi yapmanız gerekir.
- Web siteniz için site haritası hazırlayabilir ve webmaster araçlarından istifade edebilirsiniz.
- Özellikle WordPress tabanlı web siteleri için SEO eklentileri kullanılmasında seçici davranılabilir.
- Google bootlarından yararlanarak düzenli içerik girişi yapıldığı algısı oluşturulabilir.
- Sosyal medya paylaşımları göz ardı edilmemelidir.
- Özgün içeriklere odaklanmanız gerekir.
- Site içinde kısa ve rekabetçi kelimelerden ziyade uzun ve daha az rekabet hissi veren kelimeler kullanılan içerikleri kullanın.
- Youtube, Google+, Twitter, Facebook, Instagram gibi platformları etkin olarak kullanın. Bunların dışında kalan sosyal platformları daha az kullanabilirsiniz.
- Doğal olmayan yöntemlerden mümkün olduğu kadar uzak durun.
Dripfeed Yöntemi
Backlink çalışması için önemli aşamalardan biri de dripfeed yönteminin uygulanmasıdır.
Google son derece akıllıdır ve web siteniz herhangi bir yerde sıralama yapmıyorsa ve herhangi bir trafik almıyorsa, bunun sıralanmaması gerektiğini bilir.
Trafik ve backlinkler birbiri yakından ilişkilidir. Web sitesi aynı zamanda yüksek otoriteye ve çok fazla trafiğe sahip eski ve köklü web siteleri, her gün organik olarak çok fazla geri bağlantı alma eğilimindedir. Herhangi bir trafik yoksa yeni bir web sitesi veya blog sahibi iseniz geri bağlantı almanız zorlaşacaktır.
Temel sorun, sonuçların oldukça yavaş olmasıdır. Ancak bu aynı zamanda web sitenizin kalitesine ve sayfa SEO çalışmanızın ne kadar iyi olduğuna da bağlıdır. Dripfeed yönteminde genel olarak 2-4 hafta içinde arzu edilen sonuç alınabilir. Peki, dripfeed neden bu kadar popülerdir?
- İndekslenmesi çok kolaydır.
- Organik geri bağlantıları taklit eder.
- SEO ve Google cezalarına karşı riski düşüktür.
- Bağlantı hızını taklit eder.
- Doğal görünümlü bağlantı profili oluşturmayı kolaylaştırır.
- Daha düşük sanal alan süresi ortaya çıkar.
- Web sitesinin daha düşük spam puanı almasını sağlar.
Backlink Hizmeti
Backlink hizmeti sıralama için çok önemli bir faktördür. Her web sitesi sahibinin hayali Google sıralamasında üstlerde yer almaktır. Backlink hizmeti başlı başına SEO’nun önem verdiği bir alandır. Da/Pa ve Dr/Ur değeri yüksek, spam skoru düşük, yazılımın değil insanın eklediği tamamen manuel kaliteli backlink edinmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Backlink paketlerimizden satın alarak SEO çalışmanızda backlink etkenini başarıyla tamamlamış olursunuz. Bize ulaşmak için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.